29 Ağustos 2014 Cuma

THE BALM AŞKIMMM1

Herkese uzun bir aradan sonra Merhaba, öncelikle yaz sezonu doya doya yaşanırken The Balm kolleksiyonumu kış ayından beri baya çoğalttım diyebilirim. Aklımda tek kalan iki ürün var onu da Kurban Bayramında almak istiyorum....

1) Esmerlerin çok sevdiği BETY LUİ

2) CABANA BOY yada INSTAİN allık serisinden SWİS DOT PEACH / şeftali rengi... Belki rimel yada pudra fırçası da olabilir o anki durumuma bağlı :))) ama bunlarla kapatmayı düşünüyorum seriyi....

Öncelikle FAR PALETLERİM ta ta taaaaa tam :))))


Hepsi oyle şirin öyle güzel ki kullanmaya kıyamıyorum zaten bunlar bana bir ömür yeter büyük ihtimal :)

Meet Mate paletini de istiyordum fakat Nude Tude daha güzel geldi gözüme nedense!!!!!!  


Palet canavarlığımı noktalayıp bir süre far almam zaten iki tanesini indirimsiz almıştım. O derece benim olmamalılar dediğim bir marka THE BALM....

2 yorum:

  1. cok dogru secımler bunlar :) makyajformulleri-ecemyazıcı

    YanıtlaSil