29 Ağustos 2014 Cuma

THE BALMM AŞKIM2


The Balm serimizden gitmeye devam ediyoruz  özellikle yüz ürünlerini de severek aldığımı ifade etmek istiyorum. Hergün boyanan biri olmasamda bu ürün manyaklığı beni öldürüyor :))))
Eminim benim gibi THE BALM CANAVARLARI fazlasıyla vardır :)))))) Far Bazından, renkli nemlendiricisine, eyelinerından, aydınlatıcısına, allığına, kontörüne, pudrasına, göz altı kapatıcısına kadar hepsini çok seviyorum. IYI KI ALMIŞIM ilk defa paramı verdiğim kozmetikten memnun kaldım ve diyorum ki inşallah daha yeni ürünleri de ülkemize gelir onları da gözüm kapalı alırım !!!!
Kesinlikle olmayanlar GRATİS indirimini takip edip alsınlar!!!!

2 yorum:

  1. alısveris listende benımde kullandıgım ürünler var canım the balm herkes icin vazgecilmez tabi :) merakla ürün incemelerini bekliyorum makyajformulleri-ecemyazıcı:)

    YanıtlaSil