22 Temmuz 2014 Salı

genel (gözaltı kapatıcılarım)

Merhaba dostlar, öncelikle uzun zamandır vakit ayırıp giremiyordum bloga ve bu nedenle çok fazla bir şeyler paylaşamadım umarım daha sık girmek için elimden geleni yapmaya çalışırım. Malum şu anda İsrail in Filistin ve Filistinli müslümanlara yaptığı soykırım dünyanın gözü önünde seyrederken ve hali hazırda Ramazan Bayramına girmeye az kalmışken pekte iç açıcı şeyler yaşadığımız söylenemez. Bu kan gözyaşı savaşlar yok olsun diye umut ederken daha da kötüye gitmemiz hayra alamet değil. Rabbim tüm zorda kalanlara çaresiz hasta acı çeken herkese yardım etsin. Zalimin zulmü dünya yaratıldığından beri var olmuş fakat bir umut iyi şeyler dileyerek kendimizi iyi hissetmeye yönlendiriyoruz...(Fakat bu adamların el atmadığı sektör kalmamış gıda, kozmetik, bilişim, cep telefonları vs. vs.) Bilmediğimiz o kadar çok firma varmış ki tweeter ve instagramda görmüşsünüzdür koca koca markaları eminim; fakat ben bundan sonra aldığım her ürünün arkasına bakıp UNİLEVER yazısı varsa almamaya karar verdim elimden geldiğince dikkat edip İSRAİL e para kazandırmak istemiyorum. 

Bugün gözaltı kapatıcılarından söz etmek ve paylaşmak gibi bir istek uyandı içimde nedense :)))) Elimde çok fazla göz altı kapatıcısı yok ve arayışlarım sürüyor gözaltına dolmayan orta fiyatlı bir kapatıcı arıyorum tabii denemediklerim de var (time balm, garnier, maybeline, rimmel london, golden rose vs. gibi)

Öncelikle Pastel ve Dırty Works krem kapatıcılar aslında çok kötü değiller altlara doluyorlar ama o biraz gözaltı çizgilerinizle alakalı sanırım yaş vs. gibi Dırty Works iki renk ve kapaklı / koyu renk olanını morluğunuzun üstüne yüzük parmağınızla sürüp sonra diğer açık rengiyle üstünden geçiyorsunuz keza Pastel markasının en açık rengini almışım hangi akılla aldıysam altında ayrıca toz beyaz bir pudrası var fakat kullanmıyorum Bülent Ersoy gibi oluyorum :))) Ben genelde kapatıcıları elle uygulamaktan yanayım kalıp gibi durmuyorlar en azından.









Rımmel London Match Perfecti birkaç ay önce aldım fakat açmadım henüz; hafif bir   kapatıcılığı ve aydınlatıcılığı varmış sanırım. Avonu da birkaç gün önce aldım cildimde çok hoş durdu sanırımki sarı alt tonlu kapatıcılar almam gerekiyor yoksa açıklar sırıtıyor gözaltlarında. Flormar ı da hiç sevmiyorum keşke almasaymışım o kadar sinir etti beni  :((( Arayışlarım sürüyor bakalım sarı alt tonlu uygun fiyatlı bir şey bulabilecek miyim??? Şİmdilik bugünkü yazıma son veriyorum önerdikleriniz var ise cevap yazabilirsiniz çok sevinirim buğday tenli olduğum için çok açık renkler almakta hata yapmışım. Öneri ve  fikirleriniz benim için çok değerli /  Sevgilerrrr :)))))

2 yorum:

  1. daha gecen gün dirty works a elim gitti ama almadım menunmusun acabaa??? makyajformulleri-ecemyazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm memnunummm beğendim ben uygun fiyatlı zaten

      Sil