1 Temmuz 2014 Salı

Mini Parfümlerim :D (en sevdiklerim)

Mini parfümlerimi paylaşmıştım instagram da hazır blog açmışken bunu da araya sıkıştırayım dedim :)))))) Normalde DP nin parfümlerini çok severim hatta en son BİHTER in kokusunu almıştım taze bahar bir kokusuydu GIVENCY nin dolumu ben çok sevmiştim fakat değişiklik seven biri olarak bir kokuya bağlı kalamıyorum. Miss CHERİYİ aldım ama duruyor bir iki sıktım ama herkes soruyor bu kokunun adı ne diye !!!!  Bunlar uzun zamandır kullandıklarım diyeceğim yalan olacak özel günlerde tercih ediyorum. Bir PARFÜM CANAVARI değilim ALLAH tan ALLAH tan DP gibi firmalar var da o kadar parayı PARFÜMLERE vermekten yana değilim tabii tercih meselesi !!!
Buğday ve esmer tenlere gidecek kokuları tercih ediyorum burada bitirdiğim  Lolita Lempicka kokusu da vardı ama şişesini koyma gereği duymadım. Çok ağır kokuları seviyorum fakat iş ortamlarında ve çevre de ağır bulanlar oluyor tarz meselesi dediğim gibi. 212 VİP ve  CHANEL de yazlık kokular; üzerinde Arapça yazan kokuyu Cevahir de Arap parfümleri satan bir stand tan almıştım 40 TL içinde minnacık simler var kokusu da tam bir baharat yeme de yanında yat :))) Gucci Rush ın da ilk çıkan kokusunu almıştım yarısı halen duruyor. Sonra 2 ve 3 ü de çıktı baya para vermiştim ona da. Zara Black Peony de uygun bir fiyata Zara dan almıştım şekerli bir koku :))) GG Giorgiani GOLD Oriflame in kokusu hafif bir yaz kokusu :) INNOCENT SUMMER FLASH Vip in arkasında kalan ince uzun şişe onu da gümrükten bir arkadaş satıyordu ordan aldım baya ağır :)))
 
 
VEEE SON OLARAK şu an bayıla bayıla sıktığım bir vücut spreyi WATSONS ta gördüm ve kokusuna bayıldım o kadar hafifki bal gibi hiç ağır değil ;)  Beyonce un kokusuna bakarken tek kalmıştı bu koku hemen aldım AKAT KISS LOVE SERİES görürseniz çok seveceksiniz eminim. Uygun fiyata çok güzel kokular var eğer takıntılı değilseniz tebrik ederim AKAT ı bu konuda.. Aklımdayken BEYONCE un kokusu da çok güzel onu da koklamış biri olarak tam puan alır benden ;))))
 


1 yorum:

  1. iy gunler bu vucut spreyınden hiç biyerde bulamıyorum temin etme sansımız varmı acaba?

    YanıtlaSil