2 Temmuz 2014 Çarşamba

iki minnak hediye :)))


İnstagram arkadaşım Binnur bana iki güzel far hediye etti. 

En çok sevdiğim renkler lacivertine bayıldım. 

Zaten pigmentasyonunu sayfasında denemişti....

Tek kelime ile BAYILDIMMMMMMMMMM!!!

Küçük jestin ve kibarlığın için ne desem az gönlü güzel sarışın hatun :))))




Minik sevimli not kağıdına yazdıklarınla da beni benden ettin 
cnm yaaaa!!!!







Bu firmayı ilk defa duyuyorum fakat ojeleri de varmış renkleri de süperrrrrrrr :))))))

Eğer bulursanız alın çok uygun fiyatlı fakat memnun kalacağınız ürünler arasına girebilir...

***Ayrıca makyaj videosu çekersem de mutlaka paylaşacağım bu renkleri şimdilik benden bu kadar SEVGİYLE KALIN...









4 yorum:

  1. Bende iki tane ojesi var bir tuhafiyeden almıştım rengini beğenip, beklediğimden çok daha iyi çıktı sürümü yapısı çok iyiydi :) Bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç kozmetik ürünlerini görmedim ama ojeleri ile karşılaştım bir çok yerde gördüm ama daha çok kozmetikçilerde değilde 1tlcilerde oluyor, renkleri çok güzel görünüyor şişesinde, kuruması da kolay dı ama çok fazla renk vermiyorlar o yüzden alınası değiller ojelerini tavsiye etmem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de pek fazla yerde göremiyorum sınırlı sayıda galiba cnm :)))

      Sil