1 Temmuz 2014 Salı

AMWAY Cilt Bakım...

 
 

 
AMWAY markasını duymayan kalmamıştır herhalde Avrupa da daha çok kullanıcı kitlesine sahip bir çeşit vitaminlerinden makyaj ürünlerine tencere çeşitlerinden bakım kremlerine kadar tamamen bitkisel ve doğal ürünlerle adını duyurmuş bir MARKA!!!! Sakın aklınıza Avon yada diğer markalar gelmesin tabi ben de Avon Oriflame kullanıyorum o markaları küçümsemekten değil de AMWAY  tamamen bitkisel ve doğal ürünlerden yapılan içerikleri nedeniyle onların bin kat üstünde; fiyatları ortanın üstünde başarılı bir MARKA desek daha doğru olur!!!!
 
Ben de kış aylarında almıştım bu 3 lü set ürününü ;))  yağlı ve karma ciltler için olanını :)  ARTISTRY ürününün temizleyici, tonik ve losyonunu fotolayıp hemen paylaşmak istedim. Bazı zamanlar ihmal etmedim desem yalan olur cildim yağlı ve parlama sorunu yaşıyorum bu da cildi hem temizleyip hem de parlama sorununu ortadan kaldırmaya birebir!!
 
Bu üç ürün için uzun vade de kullanılırsa cildin yağ dengesini koruyacağına garanti veririm fakat benim gibi üşengeçseniz sabah akşam unutursanız başa dönersiniz  :))))  (Fiyatı 100 TL) 
 
Ben bazen toniğini cilt makyajımı temizlemek için kullanıyorum zaten en çok onu kullanmışım dibine kadar gelmiş nerdeyse  :DDDD
 
******Bittiğinde yenisini alır mıyım evet itiraf ediyorum sabah akşam şuna zaman ayırmak bana ölüm gibi geliyor fakat  ürün çok çok iyi  üşengeç olmasam ALIRDIM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder