1 Temmuz 2014 Salı

RT Yüz Fırçalarım...

 
Veeee meşhur Real Technique yüz fırçalarıııı bu fırçalardan edinmeyenimiz yoktur sanırım :)
Önce Migroslar da sonra da Gratis ve Watsons larda çoktaaan yerlerini aldılar...
Makyaj konusunda fırçalara önem veren biri değildim çok fazla yüz makyajı yapmayı sevmem yüzümde bir ağırlık ve kalıntı oldum olası beni rahatsız etmiştir nedense fakat şu son birkaç senedir izlediğim youtube lar ve videolarda profesyonel makyajlarda olmazsa olmaz bu fırçalar..
Fiyatları da çok uygun ben sadece ortadaki Expert Face i KOZMELA dan almıştım. Blush Brush allık fırçasını Migros tan Stippling Brush i da Watsons tan (25 tl fiyat) aldım..


 
 
**Sol ilk sırada (Stippling Brush): Henüz kullanmadım fakat bb krem, fondöten gibi ürünleri uygulamakta başarılı olduğu söyleniyor..
     **Ortadaki (Expert Face Brush): Asıl fondötenin en iyi uygulandığı hatta gölge yapmak için de birebir başarılı olduğu söylenen meşhur fırça..
**En sağ köşedeki (Blush Brush): Allık uygulamasını gerçekten ismi gibi hak eden bir fırça denedim çok pigmentli allıkları bile birkaç dokunuşla yüzünüze iyice dağıtıyor. Performansı sıradan fırçalara göre çok çok iyi :DD
 
Bir MAC bir INGLOT umuz olmasa da bunlarda onlarla eşdeğerde fırçalar bunların yanına belki bir pudra fırçasını eklerim ilerde yumuşacık :) pamuk gibi ne bir batma ne de bir acı kuş tüyü vallahi ;)))

4 yorum:

  1. stippling hakkındaki yorumlarını istiyorummmm :( bir an once yazmalısın :) makyajformulleri-ecemyazıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben memnun kalmadım cnm ya çizgi çizgi yapıyor :((( pudra allık sürülebilir

      Sil