6 Şubat 2015 Cuma

The BALM MEET MATTE (NUDE) paleti...

Arkadaşlar hepinize merhaba!!!

2015 in ilk yazısını THE BALM ın ooooooo çok çok güzel meşhur kahve ve nude ton ağırlıklı MEET MATTE (NUDE)  paletine ayırdım.... Benim gibi renkli far manyağı :) olan arkadaşlar bu far paletine burun kıvırsada ben de önyargılarımı kırıp iyiki de aldım diyorummm!!! Öncelikle günlük makyajlarınız da  olabilecek her türlü renge sahip, isterseniz bu far paletiyle muhteşem dumanlı ve kopkoyu göz makyajları da çıkartabilirsiniz. Şu da bir gerçek ki tozutma olayı maalesef The Balm ın bütün paletlerinde olduğu gibi bunda da var: Ben bunu sorun yapıyor muyum tabiiSi ASLA ;) 25 gr. gibi koca boyutlara sahip olan bu far paleti tam evladiyelik desem yeridir!!!



GRATİS bu ürünleri bol bol getirsin hatta herkes alsın almayanı dövüyorlar bakın şimdiden söyleyeyim :)))) Bu ürünlerin yurt dışına göre biz de daha ucuz olduğu söyleniyor fakat her indirimde bu ürünlerin 1-2 tl daha da arttığını görüyorum!! Çaktırmadan indirim niyetine geçiriyorlar özür dilerim ama öyle...Dolar artığı için artıyormuş diyorlar ama gerçekten indirimsiz alınmazz...

Hatta yakın tarihlerde yine 4 lü smokey tarzında mont balm adında yeni yeni paletler geldi. Onlardan aldım mı? almadım çünkü birbirlerine benzer renkler olduğunu düşünüyorum. Tek beğendiğim yeni paletlerden BALMSAİ paleti ki onda birkaç tane mor-mavi-yeşil tonlarını görmek hoşuma gitti ama çoğunlukla aynı renkler...Bu tarz paletler iş görür-müş ben bile ön yargılı yaklaşırken şu anda far ve makyaja yeni başlayan bayanlara gözüm kapalı tavsiye ederim. Fiyatı 90-100 tl fakat indirimde bütçenizi aşırı sarsamadan 40-45 tl ye alabileceğiniz bir palet..

***Artı parantez: Matt Singh hafif pembe tonlu rengi tamamen göz kapağına uygulayıp bir baz elde ediyorum. Sonrada Matt Rosen le crease bölgemi ortaya çıkarıp Matt Wood rengiyle dış kısmını biraz daha koyu hale getiriyorum. Matt Malloy beyaz renkle de göz pınarlarımı aydınlatıyorum. TA TA TA TAM ;)

NASIL AMA GÜZEL BİR PALET DEĞİL Mİ??



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder