6 Şubat 2015 Cuma

AVON FAR PALETİM...(SULTRY EMERALD)

İkinci yazım yine bir palet.... ve bu sefer AVON markasının farlarından birini paylaşmak istedim. AVON gerçekten o eski AVON değil aşırı kötü oldukları için kendilerini baya değiştirmişler :)))) Eee müşteri memnuniyetsizliği işe yaramış görünüyor!! Özellikle far konusunda beğendiğimi söylemek istiyorum AVON u...




RENKLERİN GÜZELLİĞİ BENİ BENDEN ALDI BAKAR MISINIZ :))) YEŞİL VE MOR olağanüstü bir renk skalası; pigmentasyon olarak far bazıyla desteklenmeli kalıcılık açısından; ama sürümü yumuşaklığı gerçekten şaşırttı.. Gramaj ve dış kabının kalitesine de bir alkış gönderiyorum. Katalog indirimlerinde 15 tl gibi bir fiyata sahipler!!!





10 puan 10 puan 10 puan :))) AVON farlarına şans veren var mı yada deneyen?? Yorumları olan kızçeler paylaşabilirler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder