24 Ekim 2014 Cuma

BAHAMA MAMA (GÜNEŞ ÖPÜCÜĞÜ)

Herkese merhaba uzun bir aradan sonra yine bloga vakit ayırıp yazı yazabildim :))))
The Balm aşkımızı ben tek tek elimden geldiğince yorumlamak istiyorum!!!!
Şu anda tek sevdiğim marka  da zaten THE BALM  / THE BALM  / THE BALM... 


Benim ev sevdiğim The Balm ürünü  bu esmer kız Bahama MAMA /  iyi ki almışım; benim gibi buğday ve esmer tenlere yakışacak çok güzel bir bronzer / kontör uygulaması yapılabilecek uygun fiyatlı bir ürün...

Bu da içinin görüntüsü kızıllık, turunculuk barındırmayan mat bir kahverengi; yüz kontörleme işlemini tam beceremesem de yavaş yavaş öğreniyorum. Benim gibi bal yanakları ince gösteren küçük makyaj hileleri!!! Bazen düşünüyorum da bundan 3 sene önce makyaj konusunda hiç bilgim yokmuş aydınlatma diye göz altlarımı BÜLENT ERSOY yapıyormuşuum :)) o derece neyse şimdi öğrendim ki öyle değilmiş biraz daha bilgi ve deneme ile öğrenilecek bir konuymuş bu. Hatta yolda gördüğüm tiki kızlara çok gülüyorum -kızım hortlak gibi o göz altların bembeyaz, nedir bu makyaj yapmayı öğren diye iç geçiriyorum. Bir de Aman Allah ım  kıpkırmızı kopkoyu allıklar yeminle göz zevki kalmıyor insanda :) Makyaj yapacağım diye de bu kadar çirkin bir görüntü yaşatmaya hakkınız yok kızlar :)

Neyse konu başka taraflara gitmeden Bahama Mama yı almayanlar varsa indirimde alsınlar ;))) allık olarakta kullanılabilir üzerine pırıltılı bir aydınlatıcı yada BETY LUİ  ile bronz bir görüntü elde edebilirsiniz!!!! ŞİMDİDEN GÖZLERİM KIPRAŞTI PARDON KAMAŞTI :)))) GÜNEŞ YANAĞINIZI  ÖPSÜN :))) SEVGİLERRRRR


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder